انتشار کتاب زندگی نامه و خاطرات رزمنده گردان حضرت علی اصغر طلبه شهید علی نوریانی

واحد فرهنگی  مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله شهید آباد تهران اقدام به چاپ و انتشار کتاب زندگی نامه و خاطرات طلبه شهید علی نوریانی  با عنوان "علی آقا "نموده است. شهید علی نوریانی یکی از رزمندگان گردان حضرت علی اصغر (ع) بود  که در اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات سید الشهدا(ع) در منطقه فکه به شهادت رسید.

کتاب حاضر که توسط یکی از همرزمان شهید به نگارش در آمده دارای شش فصل است که فصل پنجم آن با عنوان "لبیک یا خمینی" به دوران حضور وخاطرات وی در گردان حضرت علی اصغر (ع)   پرداخته است.در بخشی از کتاب آمده است :

"تابلوی موقعیت شهید اصغر شمس در ورودی گردان خودنمایی می کرد.شهید شمس اولین  فرمانده گردان بود .پدر ش حاج آقا شمس که پیرمردی سالخورده بود، پس از شهادت فرزند جای وی را پر کرده بود.ما را به گروهان سه،گروهان شهید مدرس،دسته سه معرفی کردند.فرمانده گروهان محمد موافق و فرمانده دسته برادر حسنوند بود. فرمانده گروهان یک ،برادر امیر مراد زاده و گروهان دو ،برادر مرتضی خلج بود. نام این دو گروهان شهید بهشتی و شهید  مطهری بود."

در انتهای کتاب آلبوم تصاویر که حاوی عکس متنوعی از شهید است آمده که مجموعه صفحات کتاب را به یکصد و پنجاه و دو صفحه می رساند .

علاقه مندان به تهیه کتاب می توانند:  با شماره ۰۹۱۰۹۷۹۶۸۴۵ واحد فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تماس بگیرند.