دومین مراسم هیات گردان حضرت علی اصغرع در بهشت زهرا در جوار مرقد شهدا برگزار شد

دومین مراسم هیات گردان حضرت علی اصغر (ع) لشکر ده سیدالشهدا بمناسبت ایاد شعبانیه  پنجشنبه 92/2/31  ساعت 18/30 بعداز ظهرتا قبل از اذان مغرب در بهشت زهرا س حسینیه شهدای گمنام پارکینگ قطعه 54 جنب ایستگاه صلواتی با حضور صمیمی کلیه اعضای گردان حضرت علی اصغرع به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  تلاوت قرآن کریم و مداحی توسط عزیزان کردان انجام گرفت و پس از آن  برادر بزرگوار سردار کوچک محسنی که از فرماندهان قدیمی و گردان دو سپاه و فرمانده سپاه محمد (ص) در زمان جنگ  وهمچنین از دوستان نزدیک شهید بزرگوار حاج حسین اسکندرلو بوده اند سخنانی درباره زمان تاسیس گردان حضرت علی اصغرع و خاطراتی از شهید علی اصغر شمس و شهید داود آجرلو و شهید حاج حسین اسکندرلو بیان نمودند و همچنین در زمینه حفظ حال و هوای زمان جنگ و خودسازی و فراموش نکردن آخرت و غرق نشدن در دنیا تذکراتی بیان نمودند.

سپس برادر امیر حمزه مراد زاده که مدیریت هیات بر عهده ایشان است و در آخرین عملیات حاج حسین اسکندرلو (سیدالشهدا) ایشان فرمانده کروهان یک کردان حضرت علی اصغرع بودند وهمچنین ایشان در لشکرده فرمانده گردان نیز بوده اند و تا آنجائیکه این حقیر یادم هست در عملیات بیت المقدس 2 ایشان فرمانده گردان زهیر بودند. در زمینه برنامه آینده هیات که قرار است در محله مجیدیه شمالی برگزار گردد و راه اندازی سایت گردان و سامانه پیامکی کردان توضیحاتی بیان نمودند.

سخنران دوم مراسم سردار حاج اکبر عاطفی بودند ایشان سابقه طولانی فرماندهی کردانهای لشکر سیدالشهداع الخصوص گردان زهیر و از دوستان قدیمی و همرزم حاج حسین اسکندرلو و شهید داود اجرلو بوده اند. برادر حاج اکبر عاطفی با سخنان خودمونی و بی تکلف خاطراتی از فرماندهان شهید گردان بیان نمودند .

در انتهای پس از نماز جماعت و پذیرایی شام  و گپ همرزمان قدیمی مراسم بپایان رسید.

جهت یاد آوری سامانه پیامکی گردان  شماره 30005888101010 می باشد.